close

之前有推薦過的這家叫CDJapan Rental的wifi分享器和sim卡的出租,看了下最近的客戶評價,雖然依舊都是英文的,但是看起來評價真的不錯哦。

 

可以進入這個連結查看 https://prepaidsim.cdjapan.co.jp/ch/review.php,目前基本英文的評價會占多數!

review.JPG

 

 

關於Standard Speed的wifi分享器

When I had questions about the extension plan, I got a response in late evening hours. It was very fast and the answer got me all information I asked for. 

當我對於延長套餐有問題時,我在晚上很晚的時候收到了他們的回復。回復速度非常快,並且回復內容包含了所有我想問的信息。

 

Good coverage, worked on Mt Fuji summit.

覆蓋率很棒,在富士山頂也可以使用。

 

Your product was amazing and made it possible for me to nagivate through the city without any trouble. I was also amazed with the battery life. I easily got 12 hours each day,

你們的商品很棒,我可以用它來在城市裡為我導航並且一點問題都沒有。對於電視的使用時間也很讓我震驚,隨隨便便就一天就能使用12個小時。

 

關於SIM卡出租(評論後面有寫的是評價者的手機型號,可以參考下相容性):

SIM card was ready when I arrived and worked throughout my trip. No problems at all. Easy to use and affordable service. LG G Flex 2 LG-H950

我到住處的時候SIM卡已經到了,我整個旅行中使用它都沒有任何問題。簡單方便,並且有很好的服務。

 

The card was at the hotel when I arrived as requested, it worked without a hitch in Kyoto and I could drop the self addressed envelope at the hotel to return it. They make the process easy and hassle free and the enclosed instructions to activate the card were easy to follow. I am going back to Japan next year and they will be my choise ”  Samsung

像我要求的那樣,在我到酒店時卡已經在等我了。在京都SIM卡沒有任何使用問題,我可以在酒店將寫好地址的歸還用信封郵寄出去。他們的流程實在很簡單方便,並且同封的使用說明也很容易懂。我明年來日本時還會使用這家。

 

Fast delivery, no problems setting up, not a single lag or break in service even when visiting outlying islands and mountains in the middle of nowhere. Excellent value for money and customer service too.

發貨快速,設置沒有任何問題,即使在離島和不知道哪裡的山裡也都沒問題,價格和服務物超所值。

 

I found the website very easy to use, it was very simple to order the card and actually start using it. I had no issues with payment or anything else what-so-ever. Moreover, I found that this option was actually a lot cheaper than the other options I had seen before and after I ordered my card from CDJapan.   Samsung galaxy S4 4G+

我覺得網站很容易使用,下單的過程很簡潔,並且實際上開始用起來也覺得很方便。付款和其他地方都沒有任何問題。關鍵是,他家的價格比我下單之前和之後看到的其他家真的便宜了很多。

 

As a foreigner I wanted to be able to phone within Japan. That is not possible. I do not need data-roaming as there are enough hotspots with free wifi.  So simcard rental for me is useless.

也會有人覺得沒有必須租一張SIM卡,「作為一個外國人我想在日本打電話。但這不可能。我不需要數據流量卡因為這裡有免費的wifi。SIM卡出租對我來說是毫無用處的。」


 

關於 High Speed & UNLIMITED DATA USAGE的wifi分享器

Easy service - delivered to the hotel in Osaka - posted back a week later in Shibuya. Hotspot worked well, fast connection and lasted most of a day on a charge.

簡單方便的服務,我選擇了在我大阪的酒店領取,然後一周后在澀谷將東西寄回。使用個人熱點一切正常,連接速度很快,一次充電幾乎可以使用一天。

 

It is a good service. Keep it up! I will recommend my friends to use cdjapan for wifi router rentals too!

服務很棒!加油。我會推薦wifi分享器出租給我的朋友們!

 

 

點擊下面的連接可以看到更多的評價:

https://prepaidsim.cdjapan.co.jp/ch/review.php

arrow
arrow

    Jiani.S 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()